Tuesday, October 21, 2008

YEY!

pimp myspace profile
Alhamdulillah, akhirnye saya berjaya menghabiskan poser 6 beserta poser ganti saya... best sesangat... rase lega toksah cakapla. Sepatutnye misi poser 6 tu saye teruskan semingu yg lepas, kirenye sabtu aritu dah setel la kire.. Tapi sebabkan besfren saye yg sorang tu jemput Open House aka kenduri rumah baru rumah dia. Jadi saye postpone kan ke ari senin semalam sbg ari ke 6 syawal saye berposer.. eh macam pening je ayat saye ni.. ah gasak la.. saye sendiri pun poning bace.. lantok ler.. buat-buat paham je la yer.. malas la nak edit segala..

see? nampak muke lega ku iteww?? Auww!! riangnye hati.. setel poser 6 tuu.....!,
korang? amacam?? poser 6 camno tahun ni??
saye bg moral sket la.., korang poser la.. sayang wohh! sambil poser kite leh kontrol lemak wehh.. nak-nak byk org ajak pi makan-makan di hujung minggu ni.. marila berposer 6...
Alhamdulillah sejak dah beso ni tak penah miss lagi buat poser 6..
mudah-mudahan di kurniakan kesihatan & kemudahan utk ku meneruskan usaha murni ku ini, Aminnn...

4 comments:

minna minna said...

aduh..mcm terasa ada cili laa dlm mulut aku..podeh mak aii...selamat beraya dan renung2kan..

Ietams said...

huh terkene ke?? alamakk!! sorry weh.. aku tak tuju sape-sape.. tp kalo kene tu, halalkan la yer.. ampunnn makkk!!
:P

ras-adieza said...

wa...dah beraya. akak baru jer beraya sabtu baru ni. akak kalau posa 6 kena buat terus menerus tak leh berhenti. nanti liat nak sambung. Bestkan perut kita tak muncit.

Ietams said...

betul tu kak ras, perut nampak kempiss jer..harap² terus kempis la hendaknye

Sensasi nya..,

Us together..