Thursday, October 9, 2008

tetamu yang dirindui

pimp myspace profile HEPP! jangan salah paham eh.. tetamu yg datang ni bukan saya yg rindu tau.. mak abah saya yg rindu.. abah saya siap keluar air mata... sejak mamat ni kawen dah jarang dah dia jengok mak abah saya tau.. mak abah saya dah sayang yang amat kat mamat ni, tapi tidak pada saya... dia dah dianggap anak oleh mak abah saya.. mak & abah terkenang arwah abang saya kat kamal ni.. korang mesti ade yg kenal sangat kat mamat ni kan,.. terutama nye kak an... hihihi kenangan lama.. tinggal kat angin lalu je la kak an kan..

anaknye dah 3 skrg ni, bakal no 4 bulan 3 tahun depan.. ha... bagus tul.. murah rezki dia.. anak yg sulong tinggal kat rumah tok dia kat josseh.. sebuk main bunga api katenye..

terubat gakla rindu mak & abah saya kat kamal ni... saya saje je amik gamba dorang sekuarga... nak bagi kekawan lame tengok.. mane tau kot ade yg berhajat nak tengok ke kan...

sekarang kamal ni jadi cikgu ngajar kat smk kg jawa..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..