Friday, September 5, 2008

pimp myspace profile menu bebuka hari ni kari kepala ikan jenahak, cencaru bakar + sambal kicap, kuih cucur.. hari ni saya berbuka 2 beranak saje, abah haziq tak bebuka sekali.. tu lah dia, masa hari tak hujan lagi tanak balik awal-awal.. sepanjang bulan poser ni office abah dapat balik awal. 4.30 dah boleh balik dah.. beza dgn saya.. opis hour saya haram takde pon ubah-ubah buleh balik awal der.. si jepun tu la... tak kasiknye de balik awal.. kekunun dulu nak bincang dgn Top HQ.. ni dah tahun ke 3 hampeh yerr! lame nau bincang nye tak sudah-sudah.. Alasan je semua tuhh! kekunun tunjuk baik nak bawak ke tengah isu bagi balik awal pd staf di bulan poser ni.. (ishhh poser nii.. udah-udahla merungut ehhh) menu hari ni 100% masak sendiri.. wahhh bangga no!.. abah sampai rumah pun kul 9.10pm mane ade param menjual lagi.. balik je abah merungut je psl kerja nye.. ape taknye trouble shoot dari pagi sampai ke malam, dah la hari ni dia ala-ala malas katanye... sambil rungut tu tangan laju je senduk nasi... so saya nak pegi teman raja nak bersantap... chow! bye..bye... ha yang ni mee bandung, mak haziq bagi tadi.. lupa pula nak masukkann sekali tadi.. alhamdulillah, murah rezki

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..