Saturday, September 6, 2008

pimp myspace profile
hari ni saya jadi budak baik, saya faham ibu & abah tak terbangun sahur pagi tadi.. sebab tu saya tak buat perangai pun hari ni.. saya elok je hari ni, bangun awal pagi, mandi, makan pastu tido.. masa ibu masak saya tak kacau pun ibu, elok je diam tengok tv dgn abah.. kan bahhh.. petang kite pegi jalan ke PARAM Velodroom kan...tengok-tengok kuih ke makanan yg berkenan.. so hari ni kami punye menu - mee goreng, ayam masak merah, roti john, air longan. haziq nye lak nasi + sup bebola.. syedapppp..

2 comments:

Kamsiah said...

ieta,,nape tak 'terbangun' sahur...jam tak bunyi ke,alarm hp tak 'on' ke hehe

Ietams said...

dah bangun kul 2 pagi, tapi sambung tido semula. sudahnye terlansung sampai azan subuh.. tak bersahor la nampaknye..

Sensasi nya..,

Us together..