Friday, September 12, 2008

pimp myspace profile hari ni ade berita kematian mak biras saya, suami kak ipa (kakak En Abah).. rumit tul nak citer siapa dia.. tapi yg pentingnye ade kematian.. rezeki betul arwah, meninggal di bulan ramadhan yg mulia ni tambah lak hari jumaat. bagus kann.., arwah nye siap di kafan, mandi di HUKM.. sbb sebelum tu arwah warded di HUKM.. sakit tua kalo tak silap saya. Info yg pertama elok kami terus tunggu di masjid Tmn Tenaga. Ok, Checked! saya singgah HUKM fetch En. Abah dan bedesup ke Masjid. Tunggu punye tunggu.. jam pun dah kul 10.. (saya keboringan menunggu, ape lagi snap sana sini.)
saya pakai jeans pula tu ari ni ke opis, ishh... tak kene timing le pulok. ni la masjidnye, keter jenazah siap menanti jenazah tiba di masjid utk di sembahyang tunggu dan tunggu lagi, rupenye dari info yg di dapati, solat jenazah cadangnye di lakukan lepas solat jumaat, lame juge rasenye nak nunggu. dah le cadangan kaum keluarga arwah nak di kebumikan di seremban sebelah kubur arwah suaminya.. akhirnya kata putus diambil, mereka terus membawa jenazah ke seremban dan di solatkan sekali di seremban, cepat sikit la jadinya... jadi kami pun bergegas ke HUKM menunggu jenazah sebelum mereka berlepas ke seremban. setel gitu gini, saya pun balik ke ofis semula tengahari tu.. saya & En. Abah tak follow ke seremban. seb baik takde org kat ofis.. bule rilekkan badan sket.. moga roh nya tenang berada di dalam golongan org yg mukmin.. Amin..

1 comment:

Sensasi nya..,

Us together..