Tuesday, September 23, 2008

adiah

pimp myspace profile akhirnye dapat gak abah tunaikan janji dia kpd diriku ini..bestt! saya senyum tak hingat okeyyy.., riang betul hati.. cume badan ni tak brp nak sehat mane lagi.. kalo sehat tah cemane punye excited la gamaknye.. aritu saye minta En. Abah belikan kek besday. Saya ni kan baik hati so takde la beli kek besday yg sekilo ke sengah kilo ke.. cukup la sepotong dua shj.. bukannye ramai pon, makan berdua jer.. takyah bazir.. simpan duit nak pakai raya.. raya ni byk nak pakai duit dek non oii.. minyak lagi.. toll lagi.. duit raya lagi..huhuhu semua gune duit.. dulu mase kecik dok pikir nak dpt duit raya byk² je bila sambut raya. Sekarang dah jadi mak org br tau pikir byk psl raya.. kek saya german cheese cake, En Abah nye Pandan kek. Memang sedap.. ni mase pilih adiah.. Bestt sangat! terima kasih bah.. sayyyang abah & haziq.. lenkali bagi lagi ehh. kalo nak bagi banyak² & bagak² pun takpe.. i rela u! haziq tgh melasak.. dia bikin riuh mase dlm kedai ni..

5 comments:

FaizFarwizah said...

bestnye dpt adiah

Ietams said...

bukan selalu.. hikhikhik

ijad said...

salam... selamat aidilfitri 2008

Ietams said...

salam aidilfitri juga ijad..

minna minna said...

hapdet laa

Sensasi nya..,

Us together..