Wednesday, August 6, 2008

Oh ye kawan-kawan, saya cotii hari nii!! hihihi bestnye... sejak dua menjak dah terjun ke alam ber blog ni, bukan main seronok nak memasak. Tambah pula haziq dah makin sporting & dah boleh survive main sendiri ni.. Tu yg lagi bersemangat nak memasak. Tapi bile sampai masa malas tu, Memang MALASS la nak main masak-masak cenggini.. tambah lak k.An jadi peneman tiap hari tu, biasenye topik masakan tu tak penah lari la dari sembang.. kan kak kan??! kan,,!?kan..?! sup sayo, yg boleh dimakan seisi kuarga.. tak buat pedas bio haziq pun leh mamam sekali. sambal cili api talapia, eh ke talapia bercili.. entah le ape namenye.. janji ade name cili api & talapia. Podehh woo!! Cili kampung fressh punye petik dtg dari kampung.. boh segenggam lak tu! ape lagi, berasap la makan.. ikan pari goreng utk haziq tengah sebuk saya memasak kat dapo, budak sorang ni buat perangai, di cabutnye seluar. Dah nampak ura-ura tak suke pakai diapers..aiyoo!! Tunggu pandai cakap dulu okeyy, baru kite campak itu diapers dari montot.. ingat kan dia senyap tu, kusyuk mamam baked beans ni, sekali ini KOJENYEEE!!. takpe la ziq,, janji senyap & tak kaco ibu tgh bersilat nihh!!

6 comments:

FaizFarwizah said...

adusss haii..mencabar keimanan btul la lauk2 tu.. yg tak tahan tu...tngok talapia bercili tu ha.. adoiyaii.. kene ngan time lapar ni..huhuhuhu

ina's said...

zulie..ko mmg tau

Ietams said...

mari..mari.. dtg rumah sapedek.. i tgh rilek-rilek ni uuu... hihihi

FaizFarwizah said...

apa kita nk buat ni sob....?

ina's said...

serangggg

Kamsiah said...

ietaa..haziq tunjuk bakat nak jadi chef tu bila besar nanti...

Sensasi nya..,

Us together..