Tuesday, July 29, 2008

Bila keseorangan lagi..

sadis tak saya nye tajuk?? tu ayat sedih bile mamam kesorangan.. huhuhu..

kali ni saya tak masak as usual, sebabnye pasar tani tiap hari selasa tak beroperasi la pulok.. Tak tau naper dorang tak meniaga pulakk. Lagipun abah haziq kene overnight lagi kat ofis. Silap-silap pagi esok baru balik rumah. LEBIH BAIK TERUS BELI MAKANAN.. susah juga kalo pasar tani aka pasar malam tu tak takde, tak bekembang idea nak masak. Kalau pasar tani tu ada.. kompemla saya singgah sebentara utk membeli serbe sedikit lauk-pauk kering/basah utk di jadikan stok masak saya tetiap hari. Selalunye bule la kaver utk seminggu punye stok. Kalau kes mcm saya skrg ni, tinggal sensorang ni je kan.. haruslah saya membeli makanan yg siap sedia utk terus di makan. Kalo masak pung pang beriya punye lauk silap-silap tak termakan. Almaklumlah bile makan sensorang ni, selera tu tak berapa nak mari. Biasanya bile makan berdua, bende yg tak berapa sedap pun buleh jadi makanan yg paling sedap bile makan berebut.. BETOOLLL TAKKK?? betul kan, kan, kan,!!?? memandangkan pasar tani tu takdok, singgah je le gerai jual laksa kat depan rumah tu ha... so, meh sini saya tunjuk laksa saya.., seddappp..!! cukup masam cukup rasa..

haziq tengok ibunye sedap menghirup laksa dia pun mintak mamam, sebuk dia nak kan seewed. sampai Comot muke di buatnye

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..