Monday, July 28, 2008

balik kampung lagi..

hari minggu lepas kami 3 beranak balik kampung.. best tul dapat balik kampung. Gerak dr rumah kul 10 gak.. Sempat lak tengok Bang Bang Boom... habis je cerita bergegas kami gerak. Ingat kan jalan raya yg menghala ke Bahau nun dah lengang. DAh pukul 10 kan, sekali punye le banyak nye kereta lagi.. Slow kemain bergerak. Seb baik daya ketahanan ngantuk saya ni kuat lagi..dapat le temankan Encik driver memandu tengah-tengah malam.. layan sembang, saya buat lawak bodoh la lawak pandai la.. lawak bodoh tu maknanya saya sorang je la yg gelak, kalo lawak pandai maksudnye lawak saya menjadik, Encik driver pun ikut gelak (Semangat balik kampung la katekannn), Encik Haziq tu dah tido dah.. budak kecik ni pandai budaknye, dia tau kalau bejalan, naik je keter terus tido.. senang ibunye nak sembang ke nak makan ke nak gelak kekeh ke nak kokok ke..asalkan bile tank dia kosong harus terisik dgn sepantasnya.. Sampai Air Hitam pukul 12.30a.m.. adoii lame betul dok dalam keter.. naik kebas punggung. Tapi takpe la kan, dapat la sembang pjg sket dgn abah haziq tuu.. almaklumla kan, dah seminggu ni dia asyik balik lewat.. mase dia balik, kami 2 beranak dah tido.. ape nak di borakkan. Borak dlm mimpi je la.., tapi apesal ek tak masuk mimpi lak.. Cube kalo masa bujang trang tang tang dulu, kompem masuk mimpi...ishhh kalau lame dah takk jumpe.. auwww! rindu angau jadiknyaa.. asik terbayang-bayang je..(tebayang dalam mimpi la maksud saya...kihkihkih)

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..