Monday, July 28, 2008

Aktiviti di kampung

tok ki geram nak cium haziq,tp mase ni haziq yg super xcited sgt nampak tanah, tak menyempat-nyempat nak berlari. Tok ki dia pegang pun dia meronta-ronta nak lepas.

sabtu petang kami berlepak-lepak sekuarga sambil makan rambutan yg tengah masak ranum. Sedap betul makan buah petik dari pokok. pagi td saya pegi petik buah manggis.. petang saya petik rambutan pula, Haziq bukan main riang berjalan & berlari kat laman rumah atok nye..




haziq tercengang tengok atoknye bersembang main laung-laung je dari jalan... kampung kan, mane ade trafik jem kalo keter benti sembang tepi jalan kejap.

tengok abahnye dah buka silat dah.. tapi haziq masih lagi asyik melihat atok-atoknye bersembang

Kalau balik kampung la namenye, tak sah kalau takde adengan makan. Kompem MAKAN tu cukup sinonim dgn balik kampungg.. hahahaha pandai-pandai je buat ungkapan sendiri. Memang sentiasa kenyang je kalu kat kampung ni kan, saya takde Lax-5, jadinye bile dah membulat tu paham-paham sendiri la usaha utk menkuruskan diri sendiri secara alami.. apelagi panjat tangga tiap masa.. panjat sambil berlari.. bagi berpeluh & pecah lemak-lemak yg ada... huhuhu.

punye sedap makann durian yg baru gugur.. likat betul rase durian.. tengok la muka saya yang ke asyikan...

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..