Saturday, June 21, 2008

Bertandang Ke Rumah

Angah Sekuarga datang ke rumah kami ari sabtu.. Tok wan & Tok Ki ikut sekali.. meriah la rumah jadinya. Haziq suke sangat la ramai org kat rumah. tak la dia boring. Selalunye kalau ari cuti kompem rumah ni senyap sunyi.. balik-balik muke 3 org ni je.. dia pun takde kawan nak main. Pak Ngah Haziq dah pindah ke kuala Terengganu. Dorang sekuarga nak tengok rumah mereka di Bdr Sri Putra tu.. Kebetulan dah dekat singgah makan tengah hari di rumah.. alhamdulillah kenyang diorang.. dngan hidangan yang ala kadarnya kami jamu dgn Tomyam & Ayam masak merah. Kire Okey laa..

Dari Kiri: Haziq, Naim, Shaza, K.Long Azmina, Amira(di riba)

Azmina & adiknye, Amira

Haziq di pangkuTok Ki
Azmina adik beradik

lebih kurang pukul 4 lebih juga la dorang baru bergerak pulang.. lagipun petang ni juga angah & famili nak balik ganu. Jadi kami pun kemas kemas ape yg patut.. dan bersiap sedia pula untuk ke Jeram, K.Selangor.. Makan-makan pulak malam ni.. yeszaa!!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..