Tuesday, February 5, 2008

Haziq Jatuhhh... Kene hempap kerusi lak tu

nampak tak merah kat dahi haziq tuu.. sbb sakit sgt, sampai terlelap
ala... kesian nya haziq ibu nii...

buat-buat tak nampak je la gamba kaki yg terjulur sebelah haziq tu yerr..
ni tengah aktif mempraktis berdiri ni, kesian sgt haziq.. ms ni abah keje.. abah tak balik rumah lg... dah la ujan pastu tambah lak abah byk keje.. kul 10 abah tak balik lg..
tinggal la haziq dgn ibu je kat rumah. gamba yg berdiri & duduk tu ms haziq tgh bersungguh sunguh praktis berdiri & melangkah. gamba haziq tido tu selepas dia jatuh terhempap kerusi.. sedih wooo, haziq jatuh depan mata.. dia berdiri seronok sgt memapah paut kat kerusi meja makan, sofa.. masa dia berdiri kat kerusi tu ibu mmg pegang dah kerusi nye.. tp sbb kan haziq belom terer mengejaskan duduk setelah berdiri jd ibu kene sentiasa waspada belakang haziq.
nampak





nampak tak kerusi meja makan yg kat gambar tu..??
kerusi yg ni la hempap haziq.. haziq paut kerusi pastu tejatuh telentang.. ibu kat sebelah terus la kejarkan belakang haziq, tak sangka pula tgh haziq pegang kerusi tu,,..
apa lagi.. kerusi tu pun dgn selambanya laa.. hempap dahi haziq..
dengan sekejapan je la benjol terus naik..
wooo kalut sungguh ibu, terus tuam dgn air sejuk.. tipon abah.. bgtau sambil tahan nangis.. abah suh rilek.. ckp pun mcm tak risau je.. wahhh kecik hati terus ibuu,,... siap bule selamba je marah abah... pikir balik betul gak kate abah tu.. takyah la kalut sgt...
la.. biasa la kan, ibu ni kalut sikit tengok anakanda tercinta nangis meraung raung...




No comments:

Sensasi nya..,

Us together..