Wednesday, April 11, 2018

Photobook! Nak juga buat ^_^


yeyyy!! photobook album gambar-gambar saya dah selamat tiba di tangan
nak pergi cuci gambar-gambar yang ada tak tahu la bilanya.
kebetulan ramai orang dah berjaya guna voucher untuk dapatkan photobook ni dgn harga murah
saya pun buat lah juga.
jenggg!! dah ada depan mata. seronok tengok gambar² dah elok di bukukan macam ni.



1st attempt saya saya dah tentulah gambar-gambar saya ke Hongkong bulan January hari tu.
nilah moment paling best kami holiday.
bersama anak-anak kesayangan bercuti ke over sea,
walau cuma dekat je tak jauh mana dari Malaysia.



alolololo.. comelnya la hai gambar-gambar kami di sepanjang berada kat hong kong.
bila tengok gambar-gambar ni, hati teringin je nak jenjalan holiday macam ni lagi.
tunggu la nanti, ada rezeki insyallah jalan le lagi nanti kan..


2 comments:

Anonymous said...

No matter if some one searches for his required thing, thus he/she wants to be
available that in detail, therefore that thing is maintained over here.

Anonymous said...

Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I'm
attempting to find things to improve my site!I suppose its
ok to use some of your ideas!!