Wednesday, March 30, 2016

Tips Cantik Mudah Untuk Kulit Muka Cerah Berseri


saya ter jumpa tips mudah.
untuk elak lupa, saya masuk tempek dalam blog

siapa yang tanak kulit muka cerah berseri kan?
mesti lah nak nak nak nakkkk !!!

jom kita cuba sesame, mana tau berkesan dengan pantas,
bahan-bahan pun murah dan senang aje.

apa yang kita perlukan,

1) Tepung beras tak kisah cap ape.. asalkan tepung beras.






















2) Madu. pun tak kisah madu apa.. janji madu tu asli




















3) Susu Segar. Pun tak kisah nak guna susu jemana/cap apa.. ikut suka selera masing²






















dah ada ketiga-tiga bahan ni,
campurkan sesudu tepung beras bersama sedikit madu dan susu segar.
pastikan ianya tidak terlalu pekat atau cair.
Sapukan pada wajah dan biarkan hingga kering,

Seeloknya jika lakukan sebelum tidur dan biarkan semalaman.

Sekian tips ringkas mudah dari saya.
Selamat Mencuba!

1 comment:

mawar_berduri said...

nanti tidur semut tak datang ke? hihihi tapi menarik ni tips ni :)

Sensasi nya..,

Us together..