Tuesday, May 12, 2015

Cindy Crawford dan anak (Gambar)


Cindy Crawford bersama anak perempuannya yang sama cantik macam maknya..
 
Umur baru 13 tahun dah cantik macam ni kan..
Nama pun sedap, Kaia Gerber.
menangis makcik ni tengok ko Cindy oii ..
jeles tau tengok mu ade anak perempuan sama cantik macam maknya.
 
 
Lovely family la dorang ni saya tengok..
Dapat anak sepasang, sorang anak lelaki sorang anak perempuan.
Anak sulung Cindy lelaki, namanya Presley umur baru 15 tahun.
Tapi tinggi nya dah nak sama dengan emaknya.
Pakej hero filem dah ni!

 
Yang anak perempuan cantik, jelita, comel..
Yang anak lelakinya pula kacak tampan tinggi.. haishhhh! ..tak terkata lawo!




sekian dari saya, peminat mu Cindy Crawford!
*gambar dan info saya ambik dari Yahoo je.



2 comments:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ieta,
seriously santek laaaaaaaaaaaaaa anak gegirl dia kan3

Amy J said...

anak dia Presley macam ada iras2 pakcik dia juga... hot hot semuanya. jeles kita

Sensasi nya..,

Us together..