Tuesday, November 25, 2014

Blouse

Dekat sebulan dah sunyi dan sepi je blog saya ni.
Maaf kan daku blog kesayangan ku..
Tuan penulis blog tengah mengalami kesibukan diri.

Siang malam bekerja.
Ujungujung tahun ni tugasan bertambah.
Kemalasan kepenatan pun makin bertambah.
Bila tengah malam mata terkebil-kebil
Selak-selak perca, TER rajin terus tambah menjahit.

Dah selesai Berjaya buat jubah dress sendiri
Ter rajin Berjaya buat Blouse pulak..

Hahahaha.. SAYA SUKA! SAYA SUKA! SAYA SUKA!
Meh sini tengok blouse saya..




Gambar muka taklawa takyah tepek sekali..
Fokus kat tajuk.. BLOUSE
Jadi gambar blouse aje la dijamunya.. … *jangan marahh. kekekeke …

4 comments:

AMIIZAA said...

salamsss zu,
kagumnya kak mieja dgn awak sebab pandai menjahit, jimat duit.....:)

ietams said...

wslm kak..
jom kite buat blouse sendiri jom
^__^

IntaNBerliaN said...

wah bestnya... cantik!!

Jari Manis said...

Itu sbb dh lama sis JM x terjah sini sbb setiap kali datang je mesti enti lama :-)

Rupanya pandai menjahit. Sis JM ni hangat2 tahi ayam..ada gak beli mesin jahit industri tu sampai ke sudah x terusik..tiap malam dan hujung mggu asyik ngadap blog je tak sempat plus malas :-)

Sensasi nya..,

Us together..