Tuesday, May 20, 2014

Secawan Kopi saya Di Waktu Pagi






Katanya.. kopi ni bagus..
Katanya lagi kopi boleh buat kita kurus..
Katanya juga kopi ni menyihatkan..
Katanya lagi kopi ni perlu
Tapi katanya.. kopi ni pahit
Katanya lagi kopi ni bahaya diminum banyak² sebab kaffeinnya tinggi
Tapi katanya ..kopi ni menghilangkan ngantuk

Terpulang pada diri sendiri aje la kan..
Minum Sedikit ke minum banyak ke kopinya..
Ada kelebihan dan ada juga kekurangannya..
Ada kebaikan.. dan ada juga keburukannya..



Dan Kesimpulannya,
berpada-pada lah pada setiap yang kita lakukan, minum, makan,..
 jangan terlebih dan jangan terkurang…

jemput Minum yaa!

5 comments:

Jari Manis said...

mintak secawan!!!!

Betul tu..minum ke mkn ke memang tak boleh berlebihan..penyakit datang menjemput :-)

imie fatiema said...

dah kurus selim tu sayang.. nak minum kopi kurus lagi ya...melidi karang hihi

Ema Johari said...

tak nak komen pasal kopi boleh...nak komen pasal cawan..sebab cawan tu samalah...hehehe

Pondok Papan said...

Bak secawan..hehe..terliur pulak dah..hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

d-babes laa tu. hahahaha

Sensasi nya..,

Us together..