Tuesday, May 13, 2014

#OOTD by Jubah Gorgeous




selamat bercuti Wesak..
bagus gak ade cuti ni ha. Tetiba lak demam selsema.
dapat ler melepet kat rumah aje.
asal baring je zass lelap nyenyak tido dek ubat selsema.
kuat betul kan ubat tidur ubat selsema ni.
saya jarang telan ubat-ubat sejak berumur nih.. (hukhukhuk*cough)
tapi bila dah hidung blocking, nak tidur malam pun tak boleh malam tadi.
terus telan je lah ubat selsema.
dapat nyenyak tidur sampai ke pagi..

oh ye.. patutnya semalam saya nak up entry gambar saya pakai jubah.
tapi Isnin kan da busy day for me in office.. hewhewhew...
makanya cuti ni je la saya upkan entry ni..

jubah ni jubah yang saya menang giveaway blogger intan berlian bulan February dulu..
baru je boleh pakai..
agaknya berkat berZUMBA hari Ahad aritu kot..
terus rasa kurus ramping sikit (sikit aje ponn) badan ni.





OOTD saya bersama jubah by JUBAH GORGEOUS
shawl by Ilham Ibu by zulie ieta's homemade.

esok kerja dah..
jom cergas cergas!!!


chow!












5 comments:

Sobri Yaacob said...

cantiknya jubah..tahniah rezeki :)

encikarman said...

erm... lawa jubah camnih, kena dgn orangnya.

Jari Manis said...

orenya dah comei...kalau berjubah bertambah sweet ler :-)

lieyalatif said...

cantik sgt!!! ala gadis ayu gitu...auww!!!

Siti Fatimah said...

akak ni kalau beli jubbah mesti singkat. atas buku lali... geram..


comey la pulak tengok ko berjubah... sweet je

Sensasi nya..,

Us together..