Tuesday, April 29, 2014

Status Intagram yang Syahdu dan Shawl saya






pagi tadi masa makan sarapan ..
jenguk instagram... terbaca kan status insta Rita Rudaini.
huhuhu syahdu sangat rasa.
memang bergenang air mata di buatnya,
bila kenangkan dari ayat rita ..
sedihnya beliau tika mengandungkan anaknya yang kedua dulu, Arjuna..
Happy 3rd birthday to Arjuna 2nd child of Rita!
entah kenapa,
saya memang adore sangat dgn Rita sejak-sejak dia 'berkemelut' dulu-dulu hinggalah kini.
makin hari makin suka dengan rita,
kalau lah boleh.. nak aje saya berkawan dengan dia..
takpe la kak rita.. adik tetap terus jadi penyokong tegar kak Rita
(dan dan ber 'adik' 'kakak' dengan kak rita)



Hadirmu xdijangka dan x dipinta..
hadirmu di kala waktu yg salah,
dikala waktu gundah gulana ku..
 ‘membawamu’ brsamaku dlm keadaan yg xsepatutnya kau terima…
tp aku pujuk hati gundah ku utk menerima hadirmu..
aku kuatkn hati sedihku..mungkin ada ‘sesuatu’ drNYA..
aku redha dan hati gundahku sedikit demi sedikit,
hari demi hari berbunga walaupon dlm hiba..
hari2ku menjadi kuat kerana ada ‘dia’ dlm setiap denyut nadi ku…
dlm hati aku ‘mungkin inilah ‘sesuatu’ yg MAHA ESA ingin berikn pdku’…
KEKUATAN..ye..kekuatan melawan segala gundah ku…
’dia’ member semangat pdku dr ‘dalam’…
’dia’ memberi kekuatan pdku dr ‘dalam’..
sehinggalah ‘dia’ lahir ke dunia..
aku sambutnya dgn penuh kesyukuran pd YG MAHA ESA
kerana mengHADIAHkan ku ‘sang ARJUNA’ yg bermaksud ‘kesatria’..
’dia’ lah ‘satria’ku..


boleh pergi ke insta Rita utk baca lebih lanjut ye..   ^__^










sambil-sambil tu,
saya tepek kan juga gambar saya dan koleksi #handmade shawl saya..
hahahaha..
dah makin selesa dah pakai shawl sekarang ni..
kedai kain Jakel ade promo skrg ni kan utk kain chiffon ni..
kain macam saya ni sekarang RM7 je semeter.. dari rege RM12 tu.. murah sangat dah.
jom cepat² pegi borong chiffon! lusa sok cuti hari buruh.. ape lagi! JOMMMM!!!


#mustard

#darkgrey


#shockpink

#darkgreen


3 comments:

Jari Manis said...

Jm pun suka pakal shawl tp malas nk jahit terus beli ready made kwn opis jual walhal mudah je sebenarnya. Waduhhh comei sgt model shawl ni sib baik dh kawin tau klau x heeee

my heart said...

amboi rajin nyer cik puan wat shawl sendiri...ade gaKS masa nak menjahit dan mengguntingkan..

Siti Fatimah said...

mm.. tak minat sangat nak tau kisah hidup rita. tapi suka sangat kalau dia berlakon. mantop...

shawl? owh.. sangat comel kamu pakai. akak pun suka pakai shawl dik. yang kosong jer, kalau yg munga munga tu tak best.

hubby ckp kalau yg munga munga dah nampak mcm pakai tudung meja. arghh... jahat kan dia. ngusik je kojernya..

Sensasi nya..,

Us together..