Friday, January 31, 2014

Ultraman Saga - Kimi Dake Wo Mamoritai



Selamat Tahun Baru China pada yang menyambutnya..
tiap kali raya China,
saya mesti perasankan betapa indahnya lalulintas di jalanraya Kuala Lumpur.
eh tak kira la raya ape pun.
janji banyak hari cuti..
kompom jalanraya KL tak sesak..
cumanya lebuhraya la pulaknya yang sesak lalulintasnya.. hahaha...

insyaallah petang ni saya akan pulang ke kampung.
nak jumpa abah saya.
abah saya tak berapa sihat.
seminggu dua minggu ni aje dah dua kali abah di tahan wad.

hati terbayang-bayang kerisauan kenangkan abah saya.

eh ye .. dengarlah klip video ultraman saga yang saya tepek ni.
sedap lagunya tau..

Lirik;

Aozora ga aru kagiri 
kaze wa toki o hakobu yo
yuhki ga aru kagiri 
yume wa kanarazu kanau yo
Namida ga afureru mama 
hey! Hey! Hashiridase
akai chiheisen no kanata ashita ga aru no sa

dare yori mo nani yori mo 
kimi dake o mamoritai
itsumade mo dokomade mo 
kimi dake o mamoritai
wow wow wow 
sakeboh sekai wa owaranai



sekarang ni TV kat rumah manjang bukak cerita Ultraman..
aduiii pening mata tengok ultraman.
Ziyad ni fanatik ultraman pulak sekarang ni.
terpaksa ikut fanatik satu rumah dgn cerita Ultraman.
susah juga bila Astro dah ade function record merecord .
bila dah tau ade record cerita Ultraman,
tak sudahhnya nak tengok Ultraman.

Selamat bercuti ye..




4 comments:

Sobri Yaacob said...

just nak komen baru melalui jem yg panjang :) he..he,,

❤Kamsiah❤ said...

tergeliat lidah nak nyanyi lagu ultraman..

Kesuma Angsana said...

ee.. layan jelah !

wantie said...

Hiks..gitulahkan ragam anak lelaki. Ulteaman je la

Sensasi nya..,

Us together..