Monday, September 30, 2013

Diet Ibu Menyusu

jenguk blog kak wantie,
bace menu diet..
bukak blog fillani pun cerita pasal diet
bukak FB, ada yg kekawan join diet Herbalife..
tetiba terus dapat aura nak berdiet.. hehehe..
perempuan ni kan memang cepat terpengaruh.

termasuk la ahkak ni ha..
sibuk gak nak ikut berdiet.
pergi tmn sri serdang, pergi kat gerai MPSJ sri serdang,
memang dah pasang niat nak beli lauk sayur sahaje.

demi untuk realisasikan impian utk berdiet.
sekali bila nampak lauk jantung pisang lemak cili api..
terus tak menahan liurrr... slurrpppppp!

terus minta nasi, lauk jantung penuh sengah polisterine
siap amik sekor ikan masin gelama.
zasss! hilang sekejapan terus bunga-bunga diet saya.



sebabkan menu hari ni dah tak jadi menu org diet,
makanye kite declared ini adalah menu Diet Ibu Menyusu.. hakhakhakhak..
rege lunch tapau saya arini RM2.80.
berbaloi-baloiii...
perut pun kenyang suka hati.... Burrrppp...!!

takpe.. niat diet tu dah ade tersemat dalam hati.
cuma belum dapat di capaikan aje.
kite cube lagi esok..esok.. dan esok nye yer..




6 comments:

mrs Fiza said...

hahaha lawak lah.. terus lupa kan niat nk diet..

Zee Suhaini said...

orang diet ke kena betul2 tahan napsu makan..hehehe..memula nak start ni memang susah skit..dah biasa kang okey la..

wantie said...

hahaha... tetiba jadi diet ibu menyusu ye. Tak pe.. akak pun dah lama berniat nak diet. Sebab menyusu tempohari so, akak pendamkan aja. demi anak kan... ibu montel pun tak pe..

sekarang ni Aleesya dah sangat sangat kurang BF. so, boleh lah start.

ietams said...

fiza,
tetibe tak lupe ingatan psl diet..
hahahaha

Zee,
iman diet saye memang lemah..
huhuhu..

wantie,
itu la pasalnya..
dari elok nak diet untuk kurus & ringan,
tetibe ter tukar diet ibu menyusu yg lapar.. hahahaha..
I'm Sorryy #pinjam tagline Amir RajaLawak

MaMa CyDa said...

Murahnya lauk tgh hari rm2.80 jek ... kat semban nih mmg takkan dpt lah rega camtuh ...

ietams said...

Mamacyda,
kene pi kat sri serdang kak dot,
baru dapat rege gitu..

Sensasi nya..,

Us together..