Monday, August 5, 2013

Jelly Bunny, Bdr Kinrara


baju raya saya dah ade..
kasut raya saya takde lagi.. fikir punya fikir..
malas nak pergi tempat lain.. pegi aje la kat belakang rumah..
belakang rumah je Jelly Bunny ni ha.. bagus gak.. takyah nak berhangkut ke KLCC bagai sebabkan nak cari JellyBunny semata.
jalan kaki je belakang rumah dah jumpa.
sekarang lagi best tengah sale..

tu ha saya di penjuru tengah sakan memilih.. hihihi.. suka sangat!
tapi tulah.. kasut yang saya minat byk saiz utk saya dah habis..


ni dua beradik duduk senyap-senyap di penjuru ni.. tak tau ape diaorang godek tah..

maka dapatla satu beg cenggini membeli...
syukur alhamdulillah ..

macam nak makan je bau wangi kasut jelly bunny ni..
kekawan.. sape nak datang raya rumah sok jgn lupa pegi shopping kasut eh kat sini..






1 comment:

Rizziela said...

kat mana rumah cik Tam

Sensasi nya..,

Us together..