Sunday, June 23, 2013

tak boleh ke kalau jerebu?

jerebu makin hari makin tak okey kan..
arini ahad ni lagi kuat cuaca berjerebu.
saya berkurung aje dalam rumah.
pintu tingkap semua kasik tutup.
selalunya sabtu ahad memang konsep buka je segala tingkap.

tapi dek kerana kain baju menggunung je sentiasa
saya sidai kain macam biasa..
pandang ke atas kiri kanan. memang
tebal jerebunya.
tetiba terfikir... tak ape ape kan sidai baju
dalam keadaan jerebu macam ni?


Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

MayaYunus said...

selagi lum memudaratkan... sidai je puan..
penyidai aku yg camtu lah yg dirembat orang!!

wantie said...

saya sidai kat dalam rumah...

ish..nampaknya jelebu ni mcm nak attack penang la pulak.

Ietams said...

maya,
tu la memang itu yg aku mikirkan..
gile kot menggunung kain² baju kat rumah kalau tak di sidai

wantie,
alahai..seronoknye..dpt sidai dlm rumah.
saya mcm takde space kat rumah tu kalau nak sidaikan

Sensasi nya..,

Us together..