Monday, May 20, 2013

Semakin hebat wanita mencantikkan diri..,



meh sini saya nak share kata-kata mutiara
yang saya ambil dari majalah DARA keluaran 1 Mei 2013


“Semakin hebat seorang wanita mencantikkan rupa wajahnya,
semakin kuranglah dia mencantikkan rumahnya”


ha.. ko!
seram dengar ayat-ayat ni kan..
so kekawan.. sape sape punye dressing yang pakai sebat aje macam saya ni,
toksah gaduh diri tak lawa.. hahahahahaha (gelak secara besar berdekah-dekah)



7 comments:

adzairdawati makdara said...

haaa dalammmm maknanya tu kan hehe

Ena said...

hehe..

ena pun pakai asal boleh je eita.. tak ber fesyen sangat.. lgpun mcm segan pulak kalo nak pakai beria2..

MayaYunus said...

tetiba tertengok diri sendiri...
eh tertengok pulak rumah sendiri.. hmmmm....hazabnya la haiiii... hihihi

Kesuma Angsana said...

hehehe sapa makan cili dialah terasa pedasnyer

wantie said...

mmm... manusia ni ada kelebihan memasing. ada yg berkelibahan mengemas rumah. dan ada yang berkelebihan mengemas diri...

eyndayusoff said...

Tengok rumah.... tengok diri.... ok selebet pun ahahaha...

YaNa Yassin said...

Hahhahaha, macam betul jerk.

Sensasi nya..,

Us together..