Monday, May 27, 2013

Dataran Shah Alam


cuti sekolah pertengahan tahun dah bermula..
apa plan korang semua?
saya takde plan heibat-heibat.
cumenye hujung bulan Jun nanti baru ade plan cuti-cuti ke Langkawi.. insyaallah.

cuti wesak haritu, tak kemana-mana.
MIL saya datang bermalam di rumah saya..
memang takde aktiviti ape pon..
biasa-biasa aje.. paling kuat pun pergi rumah SIL kat tmn Midah Cheras aje.. mihmihmih..

Ahad tak kemana-mana..
uii rumah dah lawa berkilat, tak rasa sakit hati pon nak duduk rumah..
oh rumahku syurgaku..
utk tidak menghampakan anak-anak,
saya pujuk en abah bawak kami melepak cuci-cuci mata
bawak bebudak riadah.
asal-asal nak melepak kat tmn tasik Shah ALam.
tetiba en abah menyinggah Plaza Alam Sentral..
pegi tapau Air Cool Blog.
sekalinya si haziq bijak, dia pau en abah tutty fruity.. hak3x..


dan tetiba aje kami melepak di Dataran Shah Alam,... Peace yo!
kes malas dah nak pandu kereta ke depan ke taman tasik.
dok lepak kat Dataran ni takde orang.. enjoy aje kami melepak..
sambil tengok air pancuran.. seronott sangat!

eh ziyad! comeynya possing gitu?? ibu geget karang baru tau

saya dan pipi yang mengembang dgn mekar

layankan anak bujang hat sulong berpossing menikmati pemandangan yang indah..

haloh haloh haloh abg longg.. handsomenye la hai


en abah nak tumpang comel ziyad ke?? tau le copy paste.. mencik!

manje ibu! apesal cepat sgt dah besar nihh???
meh ibu gigit gigit..

saya dan anak-anak..


dan di akhiri dgn gambar bajet hawt kami berdua.







9 comments:

MayaYunus said...

bujang sume nya ;) g langkawi kim cokelet tau

YaNa Yassin said...

Arghhh, jeles. Nak lepak ngan suami dan anak jugak. Tapi acmne kalau masih bujang. Hahhahahaha :) #IniSemuaPoyo

Ena said...

Ok la ni... kami lg la x lekat kat rmh tp rasa mcm x kemana2 sbbkpla duk fkr keje.. huuuuuu

ina's said...

gambar last tu..pheewiitttt

izan mama mia said...

wah kan main lagi depa yer...akak dh lama tak lepak ctu..

wantie said...

lepak lepak pun leh tenangkan fikiran. aktiviti yang sangat bagus.

imie fatiema said...

ada juga lepak situ malam2 tapi jarang sangat.. sekarang kalo kat shah alam mmg dah agak bosan hihi suka lepak2 Ikano the curve pulak bajet nak lawokan rumah je.. hihi tengah obses

MrS. F!zA said...

ibu cantik! mcm anak dara!

ehemmm..pestime tgk gambaq depa dua kt entri..hikss

Ietams said...

menten bunga nan srkuntum pn maya..huk3x..

insyaallah yana.. tak lm lg tuu..

ena..
time keje kene fokusss.. kekeke..
jln2 ms bekerja best gak..

inas..
pewwwwitttt witttt

izan mama mia..
1st time kami lepak kat sity tu yg benarnya..
best gak...tenang je xde org sgt

Sensasi nya..,

Us together..