Friday, April 19, 2013

the cushion cover crochet

lunch time di hari jumaat
diisi dngn aktiviti mengait...
haha23x.... sejak jd mak org dah lama sesangat
tinggalkan bidang kait mengait ni..
jadi hari ni bersungguh benau ha mengait..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

imie fatiema said...

wah pandainya mengait rupenya,saya langsung tak pandai,byk kali belajar tak jadi jugek..hihi

MrS. F!zA said...

hebattttt! kakak sulong dlu selalu jgk kait msa dia muda2 dlu..mmg seni betol..kalo nkthu kita ni belajar berkali2 dh bt tali air dia tp tk reti2..mmg tgn tak berseni kan..haihh

wantie said...

hahaha... rajin benor kamu. kalau kita dah simpan masuk kotak semuanya..

crochet pun dah tak de nak letak letak kat sofa dah...

PakcikLie PCL said...

haha , bole tlg kaitkan utk pcl ..buat snowcap org dewasa. hehe apa2 kita bincang nt...hanya utk org rajin caiyo !

izan mama mia said...

akak pun teringin nak mengait semula tapi xtau nak kait apa..hihi

Kesuma Angsana said...

wah cantik tu !

Sensasi nya..,

Us together..