Thursday, April 25, 2013

baru tau


eh hari ni dah hari khamis..
naper makin cepat hari ni...ishhh...

saya ade nak cerita kekuno'an diri saya..
aritu kan saya selak selak sokabau..
ade terselit risalah tesco.
tetiba mata tertancap satu ruang (yg ade kat gambar)
eh?!!
tesco mmg ade jual pork ke??
series saya 'kebaruan' (baru tau)..

selama kini saya ingat bahgian non halal tu
jual liquor2 aje..
ohh rupanya ade gak bende2 berdaging non halal gini eh??

(tarik nafas)
seb baik saya sekarang dah jadi pelanggan setia Mydin..
kurang2 pade hemah saya belom nampak lg bahgian non halal kat dlm mydin. ke ade?
tapi rasanya mydin ni salah satu hub halal kan...?
eh.. maaf ye kalu tersalah anggapan....

salam khamis dari saya... ^_-

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

wantie said...

yup memang ada. kalau liquor tu dorang letak kat luar walaupun non halal..

Tapi tuk daging semua dorang letak kat dalam satu bilik. ( kalau kat Penang ni le).

Tapi tu la terkadangterfikir jugak. cam no le kan, bila kit aguna troli yang bekas org bukan islam beli daging khinzir tu. dah kira bercampur gak tu kan..

MrS. F!zA said...

boikot lah tesco..kata israel kan punya produk kan..

Ietams said...

kak wantie..
terima kasih ckp psl troley ni tau..
selama ni tak terfikir pun cenggitu.
seb baik kami sekuarga mmg tak beli brg tesco..
kelantan dgn kedah takde brg2 basah segar cenggini. selamat la kan

fiza..
jom boikot..

Sensasi nya..,

Us together..