Tuesday, March 12, 2013

petang petang..


salam selasa..
uhuk! uhuk! *cough* huk! *cough*..(sbb byk ngumpat la ni gaknya)

tiap hari kalau cuaca elok di kala petang..
anak anak saya request nak berlari lari main main di perkarangan porch.

riuh rendah suara mereka berseloka.
uiii baru dua orang tu...
bagi sengah jam aje kat dorang main.
lebih pada tu dah mula berkubang kat pili air tepi tu..

tu tengok gambo..
belum lama lagi, dah de tompok2 air kat lantainya.
baru maknya masuk rumah seminit jadi gitu.

ade aritu tinggalkan  dorang 10minit
pegi tenggek nasi kejap aje pon..
dah habis di banjirkan satu porch
siap di lalukan basikal kat tanah dan di
bawak jalan atas porch. uh syabas betul mereka!

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

wantie said...

hahaha.. tak pe gosip tentang anak anak

izan mama mia said...

2 hero..lasak laa...ehe..

ina's said...

kesabaran la ko puan..

Ena said...

tak apalah.. nasib baik ada 2 kan.. kalo tak de sunyi pulak..

Kesuma Angsana said...

suka anak2 yg aktif macam ni.. maknanyer otak diarong tu bergerak sama hehehe

MrS. F!zA said...

rumah depa besar sedaplah berlari ye..

Sensasi nya..,

Us together..