Thursday, March 7, 2013

drama king


lama gak tak cerita ceriti pasal anak anak saya.
tah naper rasa mcm tak sempat je nak sembang2 pasal dorang.

agaknya banyak sentap je dengan dorang kot
terus takdak mood nak cerita psl dorang.
mesti cam pelik je nak sentap sentap dengan bebudak tu kan..
tu la payahnya weh bile anak anak sebijon muka si bapa..

bile sentap dgn en abahnya...tak pasal anak2 pon ai sentap..hakhakhak..
bile geram sangat...ai yg gojes ni terus berlari
masuk bilik kunci  pintu layan korea..
tinggal semua kat luar... rasain!

2minit lepas tu dengar pintu bilik di ketuk lembut oleh si abg long..
5 saat lepas tu di iring dgn tangisan si ziyad pulak.
stok nangis stok menangis kene dera punya...
waaaa! tak tahan hati kite dengar..

naktanak ai kene gak bukak pintu bilik bawak bebudak tu..pujuk dorang balik.
eh saper yg merajuk sebenarnya ni.?

tak lame pastu datang la en abah
dekat2 dgn kite.. eh eh tanya itu tanya ini kat anak kite pulak.
mencik tau...nak pujuk kite pujuk aje la..
ni main tanya2 anak suh tanya kat ibunya.

pastu kejap lagi dah gelak2 anak beranak.
mane pegi sentap mak tadi???
huhuhu memang drama betul la..
nak nak si ziyad.. tak pasal je nak melalak stok terlolong lolong.
terus ibu terlupa nak sambung sentap.

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

wantie said...

selalu jugak kamu sentap ye. kalau kita le, memang nalas nak layan sentap ni. ha.. cam ni la jadinya. kejap je. pas tu leh lupa..

MayaYunus said...

Gitu la asam garam hidup puan...mak selalu beralah demi somi dan anak2

Sensasi nya..,

Us together..