Sunday, February 10, 2013

tetiba terjumpa artis kat sini..


en.abah saya (miahahaha somi iols lettew)
tak tentu hangin dia tu.
tima hangin dia elok, beratus-ratus percent dia jadi kelakar.
kalau hangin monsun nye datang, jangan ko coba jebat! habis karam semuaaa..nya.

takde la saya nak suruh dia masuk maharaja lawaknya pun, sungguhpun dia tu pandai buat kelakar.
nak cerita pasal somi kite ni ha siang tadi..

siang tadi kami sekuarga pegi DEMC. bersempena jab 12mth Ziyad aje pun.
tapi kami bersiap melawa anak beranak bagaikan nak ke KLCC.. hakhakhakhak..
sampaikan doktor pun menanya, nak pegi mana lawa-lawa ni..bang (tanya haziq)
eleh doktor tu perli saya la tu kan yang sebenarnya.. buat-buat tanya anak kite pulak doktor ni..

masa tengah tunggu turn ziyad timbang tu,
tetiba en. abah snap gambo kite.. Dah kenapenya kan..

lepas tu tipon kite bebunyi notification FB.
yg kite ni cepat-cepat le tengok ape le gaknya update FB.. 
(mane le tau kan kot orang-orang jelita update status ke kan. mana boleh ketinggalan..kekekeke..)
rupanya en. abah yang upload gambar kite yg dia snap tadi berstatus kan,
"tetiba terjumpa artis.."
WHATT?? ..
abang ni memang tau.. iols ni artis lah  sanggattt.!!.. kah3x...


ni ha.. gambar yang puan termulia yang di kata artisnya tu.., 
huhuhuhu.... *cough* malu *cough2x*segan gile kot rase..
tapi takpe.. iols redo somi kite buat gitu #ttddmka


ziyad dah cargas untuk ambik jab. hoyehh!..

dah settle jab, jom kita pergi restoran Sri TTDI, jln saujana indah 2, seksyen U1, TTDI Jaya Shah Alam,...
berdekatan sahajok dengan poli Shah alam yang terheybattt pada sesetengah orang
sesape org poli sultan s.alam ni yg tak tau mane letaknya jln saujana indah 3 sekU1,
toksah perasan hebat lah yer.. iols yg picisan ni lagi terer pasal shah alam.. kekekeke...

dan ini mereka berdua anak-anak saya.
cuti raya cina 4 hari kami bercuti di rumah sahaja.
tiada peruntukan untuk kemana-mana. Sekian, terima kasih.


#gambar adalah courtesy dari IG. 
sekarang ni Iols dah menggila dengan instagram.
seronok gak ber IG ni..
kadang-kadang terasa diri mcm ramai pulak peminat dalam pada ramai yang pendengki tu.. hak3x..




akhir kata saya hari ni,
"Selamat Tahun Baru Cina dan bercuti lama"

.
.
.
.
peace!








1 comment:

MayaYunus said...

artis 90an puan.. he3
best wooo IG sbb terasa gak kita ni artis walupun non adooo ha3
kmi pun raya kat umah sendiri....peruntukan x dok....sedih ;-( jiran kiri kanan sume pakat lik kg....uwaaaaaa...tp ttplah redooo

Sensasi nya..,

Us together..