Monday, February 18, 2013

memerap

salam isnin..
camne eh lalulintas jalanraya pagi tadi..
jammed teruk ke jalan masih lengang..
orang sambung cuti lagi kot?

saya EL harini..
diri sendiri pon memang tak sihat.
tp saya EL sebab ziyad yg tak sihat.
ziyad ni kalu demam siap dgn pakej
selsema.. hidung sumbat sampai susah nak nafas.. mata asyik keluar je air mata.
mesti panas dalam.
siyan tengok ziyad..

dan sepanjang hari ni..
dia memerap aje dgn ibunya ni ha.
tak bule nak buat ape
kalu dia dah memerap mcm ni.
masak pun tak boleh.
ikan kembung dah saya keluar kan
dari peti ais sejak pagi tadi.
kalau x sempat gak nak bela ikan tu kang
alamatnya suruh en. abah decide aje la
nak mkn ape dinner karang.

cek puan ni x mkn ape hari ni tak pe la..
cuti 2 hari lepas asyik la melantak makanan.
tengok cermin pun dah melampau benci
dah tengok diri sendiri.. hak3x..
gile kembang..gile berlapik2.. huh scary!..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

wantie said...

tu la budak budak kalau dah start merap. asyik nak melekat je ngan ibu.

Aleesya pun sama, kalau dia merap. sambil dukung pun akak masak.

Kesuma Angsana said...

gitulah bila dh jadi ibu ni kan

Sensasi nya..,

Us together..