Monday, February 4, 2013

buah hati

hai semua..
cuti sabtu ahad aritu kami balik kampung n9.
sabtu ke palong 12, pak sedara (sepupu mak saya) tunangkan anak daranya yg seorang.
sorang demi sorang sepupu pempuan saya di ambil orang. hukhukhuk..
laku betul anak-anak dara keluarga iols..
umur 24 je dah di mintak orang.



ni arsyad, budak paling comey! cheeky! manje! dan semuanya la..
esok besday dia.. rasa macam cepat sgt pulak dia ni membesar.


eh dia eksyen sekarang tau..
panggil ibu dgn abahnye "nyahhhhh! nyahhhhh!" kan aje.
tapi bile panggil atok.... "tokk...tokk..." bukan main pandai!

paling tak tahan suka menari oppa gangnam style.
bila orang gelakkan aksi dia joget gangnam style,
terkeseng-keseng pulak sorok muka malu...


...


2 comments:

azza_irah said...

Miss u..
Ingat kak azza lagi tak..lamanya tak menjengah...rinduuuu...

MrS. F!zA said...

tlupa.. seeloknya kita boikot je semua produk israel kan mcm c4, nestle..ngeee...mmg usaha dh tu boikot tp kaki nk lgklh msuk gak sbb nkmkn nasi..kalo foodcourt dia mmg dh kena serbu jakim smua kedai dia cmpur jual babi..tp ltk logo halal..huhu

Sensasi nya..,

Us together..