Sunday, January 27, 2013

diaper babylove murah di carrefoure cuma 3 hari


belek2 kosmo nampak iklan diaper.
babylove diaper murah gila.
semangat le amik gambo
sebab nak ajak en abah ke carrefoure.
bila tunjuk kan gambonya ni..
tak pasal mak datin ni kena syarahan free.

datok sorang ni memang terer bagi syarahan.
bila dah kene syarah cenggitu.
tertunduk pilu la makcik ni..

eh pikir2 betul juga.
nak kejarkan harga diaper kat carrefoure
kat sri petaling letaknya agak jauh dari rumah
yg bebrapa kilometer jaraknya.
20kilo kot? ke lebih lagi..?
(tak masuk lg bila jammed)
pastu bandingkan harganya
yg murah rm3 dari harga yg di jual
dek giant yg cuma 3km dari rumah.

so.. mana lagi murah?
pegi ke carrefoure.. redah jammed..
pastu beli sebungkus aje??

dalam situasi yg nampak saya cerdik
nak ngejarkan diaper murah..
kunun bijak berbelanja la kunun..

ropenye..
terlebih cerdik le iols yang benornya..
kekekeke..

sebab tu perempuan ni dijadikan
pasangan lelaki..kan.
tak semestinya perempuan ni bijak sangat..
dalam bijak2 nye tu singkat juga pemikirannya.
hak3x..


7 comments:

izan mama mia said...

xper..niat kita baik cuma..silap sikit jer...ehe..saya pun kekadang mmg gitu,..bila tanya pendapat suami...kita kena fikir logik juga sebenarnya

izan mama mia said...

xper..niat kita baik cuma..silap sikit jer...ehe..saya pun kekadang mmg gitu,..bila tanya pendapat suami...kita kena fikir logik juga sebenarnya

Ietams said...

izan..
mmg baik niatnya
cume pendek je fikir..hihi..

MayaYunus said...

kononnya kita dh terror sgt nak dlm nak menjimatkan belanja dn nak jadikan kita lebih kayo...walhal.....hahhaha
x pe puan sbb kdg2 aku pun pkir mcm yg ko pkir ;)

MayaYunus said...

kononnya kita dh terror sgt nak dlm nak menjimatkan belanja dn nak jadikan kita lebih kayo...walhal.....hahhaha
x pe puan sbb kdg2 aku pun pkir mcm yg ko pkir ;)

Ietams said...

maya,
ituler! aku ni konfiden la
konon macam dah menyumbang le idea utk
berjimat.. ropenye bila dah kene tazkirah tu,
huh terus insap

Kesuma Angsana said...

murah ler tu

Sensasi nya..,

Us together..