Monday, September 24, 2012

Sebab tembam

Bila reply komen Ke reply mesej ym ke kan..
Saya rajin jadi mcm ni tau..
Typo error semedang..

#salahkan jari yang tembam.
Taip keypad android..hancuss spelling.hihihi...


5 comments:

wantie said...

hahaha... sama la kita.

pernah jugak masa hantar smsm kat hubby. tertekan change langguange tu. dari bahasa melayu dah tukar pi bahasa javanese.

bila sent je, dia auti tukar terus typing jadi ntah apa apa. sampai hubby pun pening tak faham dengan sms.

jemariku jugak tembam. bukan takat jari je, semua anggel ku ini juga tembam. hahaha

wantie said...

uitss.... itu komen mau jawab saya punya tag ke? hehehe..

MayaYunus said...

hahahah... tembam itu menawan ok,,

Ietams said...

Wantie..
Ye dimana2 jua tembam badan ni ha..
Memang mau reply komen mu..hihihi...kantoi pulak kan.

Maya..
Org yg tembam (aku le tu)
Mmg perasan menawan..
Org yg mandang...'siksaa..'
Kekekeke...

Kesuma Angsana said...

he he kita satu geng lah !

Sensasi nya..,

Us together..