Thursday, September 20, 2012

7bulan masih bedung

Susah nau ziyad nak tidur nyenyaknye kan..
Nah rasain ibu bedung kan badan tu ketat2


7 comments:

MrS. F!zA said...

mmg ada yg smpi setahun pn kena bedung..danish pon pyh tido lena jgk..tp kita tksmpi hati plk nk bedung sebab panas beruam2 truk wp tk bedung..

MayaYunus said...

aloloooo so suwit,,, tiom ckit!

MaMa CyDa said...

Elok jek dia diam. Kot anak2 kak dot dh mengamok dh. Dorg mmg dr lahir tak suka bedung. Kot bedungkan jugak, mesti dpt lps keluar tgnnya hehehehe

wantie said...

anak akak kalau dah 7 bulan tak de bedung bedung dah. dia tak nak. cuma akak pakaikan barut sampai umur 7 bulan je.

bagus lah kalau dia nak bedung cam ni. perut tak masuk angin.

Ietams said...

Fiza..
Mmg bedungkan aje.
Pakai stokin kat kaki pun dah pandai di buka
Selimutkan pun pandai dibuka juga
Kurang2 mak nye kejap2 bangun betulkan bedungnya.

Maya..
Mehla tiomm2..hihihi..

Kakdot..
Mase dibedung mmg diam..
10min lps tu dah habis terburai.
Kaki tangan lps bebas.
Emaknya kejap2 jd security check bedung..muahaha..

Kakwantie..
Selain dari elak masuk angin kak,
Boleh gak kite ajar dia tidur tak lasak kan..

imie fatiema™ said...

la chomelnya..anak2 saya dari lahir tak penah bedung..hehe

Kesuma Angsana said...

baguslah mcm ni!

Sensasi nya..,

Us together..