Tuesday, July 3, 2012

Simple (!!!) GiveAway ~ by Jaja Sutera

siapa tak suka perfume??
oh saya memang pencinta perfume.
kebetulan perfume saya pun dah nak licin,
moh le kite join GiveAway Jaja Sutera  ni.
untung-untung boleh menang giveaway ni.. (^__^)

tenkiu kak wantie tag kan saya.. lenkali tag saya lagi tau.. ai rela yuuu!




Puan Maya! Puan Sob! Meh la join..
yana nak join? kalau free meh la join..
kak dot okey tak kalu nak join? meh la meramai2kan lagi..

klik Sini untuk join..
nak senang klik je gambor atas yer..

6 comments:

wantie said...

good luck yer

MayaYunus said...

aku suke DVB sbb suke bekem,,wakakka

MaMa CyDa said...

udah join .... ^_^

nak join contest kerongsang mutiara tak? Silalah klik belog contest kak dot yer ... ^_^

Jaja Sutera said...

salam..hai..thanks yer... :)
join segmen jaja nie.. <3

*pemenang dipilih mgunakan khidmat random..
*hadiah pula berdasarkan stock yg masih ada..
*dun worry..giveaway..pasti akan dapat..hehe

btw..jempot join contest di FB kalo berminat.. :)

https://www.facebook.com/events/325672917514736/

MrS. F!zA said...

rindu nak sembur myk wangiiii..hahaha

Ietams said...

wantie,
tq kak

maya,
ko ni beckam aje yer..

kak dot,
tq kak.. & good luck

jaja sutera,
ok tq gak

fiza,
sabor yer pantang tu..
kejap je nanti dah habis pantang.
boleh dah sembur2 perfume kasik wangi

Sensasi nya..,

Us together..