Tuesday, June 5, 2012

tepat jam 12

tengah surfing.. surfing.. tetibe terkejut dek bunyi henpon.
bunyi alarm yang lain macam. tak pernah dengar.
bergegas carik henpon, sebab dua beradik yg sedang lena ni
dah tergerak sana sini.. untuk elak dorang dari terjaga..
baik cepat deactivate kan alarm tu.
bila tengok henpon, .. ropenye... ehem! alarm Happy Anniversary kami lahhh..
hai lahh.. lupa pulak makcik ni set alarm.
padahal lepas isyak tadi dah wish kat en abah... gila tak romantiknya kan...
hahahaha..
nak tau ayat wishing saya ke en suami?? macamni dia nya ayat,

"happy anniversary bang,.. ape hadiah anniversary abg nak bagi ni??"
terus tepok dahi encik suami mendengar ayat wish si isteri yg paling tak romantik..
hahaha.. tapi en abah jawap juga, disoalnya balik ape yg hadiah yg saya nak.

saya pun mintak lah hadiah yg boleh tinggal kenangan indah kat saya...
ape bende hadiahnya yg boleh buat kenangan indah, tu kene en abah yg pikir kan.
isterinya ni cuma bagi tema hadiahnya aje.   ^__^

selamat hari ulangtahun perkahwinan yg ke 8 utk saya dan en. abah.
semoga sentiasa kekal dunia akhirat. Aminn...



3 comments:

wantie said...

happy anniversary to you all. semoga bahagia sokmo.

hahaha.. siap set alarm. pas tu lupa ek.

pUanMaY said...

epi enibeseri,,mga berbahgia ke hujung nyawa,,,,dilimpahi kasih syg yg berpnjang,,,

MrS. F!zA said...

wah.. dh ke 8..slmt ulangtahun ya..

Sensasi nya..,

Us together..