Friday, June 8, 2012

mari ke mari...



#kualiti gambar agak tak sharp. dek kerana ziyad ter gerak-gerak.

merata dah ziyad sekarang menjelajah, jangan lah leka biarkan dia sensorang, entah kemana dah dia perginya. kadang terpikir budak ni dah berapa bulan sebenarnya eh??!..




macam semalam, betul2 cuak saya. mujur dahinya tak lebam ke bengkak ke.
saya tinggalkan ziyad sekejap sensorang, tak lama sangat rasanya.
sebab lepas makan, saya minum air, lepas tu basuh pinggan sekejap..

dengar dia menangis uwek..uwek..uwek.. mmg dengar macam lain macam pitching tangis nye tu.

sekali toleh,, lorrr! dia dah lepas ke lantai. tengok2 rupanya dah merah dahinya.
dia kan jenis menarik ke depan, pastu suka lontarkan badan lompat-lompat jugak. 
tu yg merah dahi ziyad jadiknya
lega emaknya ni ha tengok dahi anak tak lebam.




ha tengok tu.. dah bentang toto sebesar kat situ, di kepung lagi sekelilingnya dengan bantal-bantal.
itupun pandai juga dia ketepikan bantal-bantal tu. seb baik abg long haziq rajin pantaukan pergerakan adiknya.

6 comments:

wantie said...

hehe.. teringat saya masa Aleesya mula neyrap. toto tu sampai ke petang ada kat hall.

bila orang datang , kelam kabut dok lipat. Demi keselamatan anak.

Ietams said...

kalo ade baby ni mmg hamparkan toto tu satu kewajipan kan..

pUanMaY said...

time² cenggini dah x leh biar bb sesorg,,alamatnya je laa,,ziyad kopipes muka abg haziq

Ietams said...

puan may,
memang saya mempunyai kembar 3 yg berlainan usia dan saiznya sahaja. hahahaha..

Kesuma Angsana said...

cutenyer.... singgah lg sbb dah followkan

MrS. F!zA said...

tengok badan ziyad jnis tk besar..mmg lasak lah kan kalo budak mcm ziyad ni..jnuh ibu nanti..hehe

Sensasi nya..,

Us together..