Friday, May 18, 2012

Rita Rudaini Gelak kan tuntutan suami



“Dia tuntut saya supaya kembali taat? Haa… memang betul-betul kelakar. Saya tergelak dengar tuntutan dia. Selama ini siapa yang tidak taat? Saya menjalankan tugas sebagai isteri dengan baik untuk dia dan anak-anak.

“Saya juga tidak pernah lari atau keluar dari rumah tetapi dia yang buat (keluar rumah) senyap-senyap dan tinggalkan saya dengan dua orang anak bersendirian,”kata Rita.

berita selanjutnya klik lah sini

4 comments:

wantie said...

hehehe... tu la kan, bila naik mahkamah semuanya terbongkar.

atty's said...

Rasanya rita pun dah tawar hati, lagi mcm suaminya memperlekeh2 kan je dia, masa nak ..kan main lagi sanggup berkorban, buang makbapak apa semua..dah dpt.buat tak tau..

cuma sebagai perempuan , rita tu akan terima je laki dia ..kalo laki dia buat cara yg betul..balik je rumah lama..

perempuan kalo dah sakit ati.lagi payah nak sembuh..sampai bila2 ingat

Ietams said...

ape2 pon sy kesian kat rita ni..walau dia tu out spoken psl rumahtangganya

man said...

balik je ke rumah..hehehhe

Sensasi nya..,

Us together..