Thursday, May 17, 2012

dok dediam..yer

Ziyad demam.. dari semalam
masa amik ziyad dr rumah sepupu saya.. panas betul badannya.
risau hati..
berlanjutan panas nya sampai subuh tadi.
lencun satu badan dia berpeluh.. memang biase ke cenggitu eh? 
lupa dah cemana kalau baby demam ni..
yg saya pasti & ingat saya kene keep on BF dia.. insyaallah susu ibu pengubat dan penenang baby yg demam.

awal pagi sampai la tadi melalak-lalak dia..
agaknya sebab dia rasa tak sedap badan tu gaknya..
nak cakap tak boleh lagi.. tu yg dia bantai melalak.
ibunya dari mamai terus segar bugar pukul 3 pagi sampai sekarang ni.

*baru dapat tidur*
kesiannya budak ni.. sampai merah nak bengkak dah mata melalak
.anak sape la ni ehh..



sekali lagi saya EL dalam bulan ni.. huhuhu..  (-______-)
masa-masa ni lah terpikir bagusnya kalau lah aku ni fulltime housewife

4 comments:

Kamsiah said...

ieta..kalau baby demam,meragamnya membuatkan kita keletihan 24 jam...

wantie said...

fuh.. kalau anak melalak kita memang fenin. sebab tak tau nak buat apa. memang BF tu kena kerapkan. bior dia menetek sampai berpeluh kepala.

lagi tak nampak kepalanya berpeluh, memang tak de tanda tanda nak kebah .

Ena said...

gitu lah kan bila ada anak kecik.. ibu la yg kena berkorban..

moga cepat sembuh yeh,,

Ietams said...

kak kam & kak wantie,
mmg yer... Bila anak tak sihat & meragam mmg memenatkan... Sampai rasa tak tau nk buat ape dah..

Ena,
selalunya kaum ibu bekerja yg byk habis cuti tahunan demi anak kan..

Sensasi nya..,

Us together..