Wednesday, May 9, 2012

alah dengan nescaffe


ziyad tak sihat semalam,
perutnya sakit, meraung semalaman..
kesian betul kejap kejap menangis bila dtg senaknya... kesian nyaa..

tu semua gara-gara ibunya minum nescaffe..
padahal bukan byk pun kuantiti nescaffenya, secoet sangat, tak byk pon,, sesudu kecik pun tidak, kurang dari suku camca kecil kuantitinya..
pon bg effect yg besar kat ziyad.
semalaman ziyad, saya & en. abah berjaga..
tak pernah lagi ziyad berjaga malam, melainkan dlm pantang dulu..

betul betul kesian kan ziyad sakit perut, sampai naik panas badannya.
kita yg dewasa ni pun tak boleh nak tahan sgt bila sakit perut jenis senaknya tahap.
apatah lagi baby, lagi kurang daya tahan sakitnya kan.

siyan anak ibu...
alah dgn nescaffe eh.. ibu cuba elak seelak elaknya eh.

4 comments:

atty's said...

lepas ni jgn amik nescaffe tau.sian ziyad

wantie said...

la.. ampai cenggitu sekali alah dia. sib baik le anak akak tak mcm tu. Akak belasah je apa benda pun. dia ok je.

sabar k. lain budak lain caranya.

my heart said...

cian ziyad..tp tulah kan nescafe memang susaH NAK dihindari

imie fatiema © said...

aisy nape nescafe takleh erk..sbb kafein ke

Sensasi nya..,

Us together..