Thursday, April 19, 2012

terkejar-kejar

jarak rumah saya ke pejabat dekat aje, lebih kurang 9km aje.
tapi pagi-pagi lagi saya dah mengukur jalan,
seawal jam 7 ~ 7.15 keluar rumah.
saing saya keluar dgn orang yg rumahnya kat klang sana.
jalan area puchong ni memang tak pernah nya tak sesak.
hari kerja? hari cuti? siang dan malam same aje.

sampai opis macam tak cukup masa aje hari-hari.
tengah sibuk2 tu, curi masa sekejap utk mengepam. hihihi..
alhamdulillah semakin hari sikit-sikit macam dah boleh adapt.

spectra 3 saya yg sentiasa menemani saya. "__"
tgh surfing pun menyempat lagi ngepam..
pergi balik kerja mengangkut beg isi pam & cooler beg.
dah gaya camerawomen dah kekdahnya dah..
sape nak appoint i jadi photograper, meh la.. kekekekekeke..  ;-P kompem habis majlis rosak

selera makan saya senantiasa tak hilang.. bagus sangat.
dah macam ikan kembung dah sekarang ni.,
sikit hari sok padat macam ikan buntal, kekekeke....
macamne nye tak buntal.,
kalau kat rumah ,kekunun nye la nak diet taknak makan ikut selera,
kompom abg long haziq dah sound awal-awal,
"ibu.. cepat la makan ayam ni.. adik nak mkn ayam.. nanti kalau ibu dah makan ayam ni, dapat la adik rasa makan ayam sedap tu dari susu ibu.." 
T_____*

dah tu nye cemanenya nak diet?? tell me howww?!!..

6 comments:

YaNa Yassin said...

#alasan terbaik untuk makan yer,.. :)). Haziq good job. Hihihi

atty's said...

takyah ar diet2..teman kty yg gebus tak insaf2 ..bila ler nak kurus balik ni

wantie said...

hahaha... akak pun Bf jugak. selera makan memang terlih lebih la sekarang. tak pernag pun nak berdiet. sebab tak mo anak kelaparan sebab susu tak cukup zat.

menyusu badan ni boleh slim. takpe ar makan banyak pun.

Ietams said...

yana,
memang vey the clever boy kan..

kak ty,
kak ty tak yah diet, comey je tengok akak.
Mulut & perot sy ni kak mmg minta makan aje kejenye..

Wantie,
memang kan kak.. Lepas pam / baby df, terus keriukk perot lapo mintak makan..

Kamsiah said...

dua2 hero sgt ensem..bakal hero pujaan malaya nanti...

Ena said...

hehehe..


bagus betul haziq. kasi semangat kat ibunya.. :)

Sensasi nya..,

Us together..