Monday, March 5, 2012

30 hari yang indah

hari ni genap 30 hari usia Arsyad Ziyad, dan dah 30 hari juga saya ber pantang.
alhamdulillah kami berdua semakin sihat dan gebus.. muahahaha..
gambar kami di 30 hari? OhHH lebih elok di elakkan..
nak-nak rupa si ibu yg menggebus dari hari ke hari.. ahaks!

perkembangan ziyad hingga ke 30 hari;
- semakin pandai menyusu hingga tersandar ibunya,
- semakin pandai bermain dan ketawa bila di agah
- semakin pandai drama bila abangnya mendekati..

perkembangan ibunya di 30 hari;
- production susu makin meriah, alhamdulillah
- selera makan makin bertambah
- perkembangan diri pun makin meningkat.. muahahaha..

akhir kata, oh kejapnya pulak rasanya masa ni berlalu.. another 14 days to go.
pastu kejap aje dah nak naik kerje..
ermmm.. kejap nya cuti 2 bulan, pastu nak kene hadap kerja 2 bln cuti tu... huhuhuhu..
seb baik tak amik cuti 3 bulan,

1 comment:

imie fatiema © said...

seronok berpantang?..time ni ler bermanja2 ngan mak n hubby kan..bley request itu ini hehe

Sensasi nya..,

Us together..