Friday, February 17, 2012

Kiri dan Kanan ku

en abah yang ada kat rumah nun jauh di sana..
tatap ler muka anak-anak abang ni.
ni lah dia gaya dorang tiap malam.

kiri ibu si abang long..,



di kanan ibu si montel Ziyad..
tengok chin dia tu ha bang, dah berdouble dah pun..
nyenyak dia tidur dari lepas maghrib hingga ke pukul 12 malam.

tunggu nak tukar shift kejap lagi la tu..
start pukul 2pagi kang kami berdua overtime sampai siang.




nampak gayanya lagi sekali la ibu takyah sibuk2 nak beli stok eye liner dah lepas ni.
eye liner semulajadi bakal menjelma dengan sendirinya nanti.

3 comments:

Ena said...

hehe..


errr tp mn gambar ziyad??

MrS. F!zA said...

hehehhe eyeliner semulajadi tu..kita dlu gitu jgk..ank tknak tido mlm..tido siang pon tksmpai sejam..pyh sgguh tido..

ina's said...

hye ziyad..montelnyer awak..nak cubit skit..nnt aunty sob dtg yer

Sensasi nya..,

Us together..