Friday, February 3, 2012

bilakah detiknya?

ermm.. arini ni sudah 3 February 2012
maknanya sudah overdue sehari dari tarikh bersalin.

bila ek masanye ...? saya pun takde jawapannya.
pastu rilek je pegi kerja macam biasa.
driving macam biasa pagi dan petang..
bila petang jemput haziq balik macam biasa.
semuanya macam biasa..

cuma yang tak macam biasa,
mood agak terlebih cepat membara aje.
badan dah berat, terasa panas sentiasa
bila dah semua serba tak kena, cepat aje rasa tak puas hati..

4 comments:

atty's said...

insyallah nanti baby kuar..semoga semuanya dipermudahkan ya.takecare

Ietams said...

terima kasih kak ty.. =)

Shibam Jelita said...

semoga selamat bersalin dengan mudah dan lancar semuanya, dapat baby yang comel dan selamat berpantang :)

Ena said...

salam..

adakah adik haziq telah lahir? tak sabarnya nak tgk adi haziq ni..

Sensasi nya..,

Us together..