Sunday, January 8, 2012

Ombak Rindu

orang lain dah berkali-kali layan filem ni ek..
saya baru je habis tengok petang tadi..
tak tengok kat wayang pun, tengok kat tv aje 3 beranak.

sedih juga cerita ni ek..
saya berjuaraian air mata juga tau.. walaupun cerita ni macam kurang padat scene yang menyayati hati tu,
tetap juga buat saya dan en. abah sedih..

Maya Karin  lah yang paling saya suka sangat-sangat tengok dalam cerita ni..
selama ni saya tak rasa pun maya karin tu cantik.
tapi dalam filem ni, saya nampak dia cantik la.. Manis je mukanya.

sekarang ni nak layan cerita Ra.One pula..
ala... yang Sharukh Khan jadi superhero tu..
jumpa lagi...! esok saya cuti.. nak pegi hantar haziq sekolah.
esok first day nya.. nak juga rasa perasaan hantar anak pegi sekolah di hari pertama persekolahan..
Chow...!

1 comment:

Ena said...

ena pun layan malam tadi utk ke-2 kalinya.. pertama kali tgk wayang masa tengah hangat tayangan.. pastu mlm td layan kat umah pulak.. sampai tido pun jam 2.00 pg..

Sensasi nya..,

Us together..