Friday, January 20, 2012

gambar² cantik di Aidiladha











tengok gambar ni kan cube tengok siapa yang paling naughty muka & aksinya bila bergambar?
dah tentu tak lain tak bukan Aizat Haziq kesayangan saya... hahahaha..
budak sorang ni memang tau! mane nak dia betul-betul possing bila bergambar.
ade je dia try nak buat biar susah org nak amik gambonye.
cuma family angah saya aje yang takde raya haji thn lepas..
takpe-takpe.. raya aidilfitri 2012 kali ni nanti kita berkumpul ramai-ramai
memeriahkan aldilfitri bersama-sama.. Yey!! seronoknya rasa.
semoga keluarga saya dipanjang kan umur dengan kesihatan yang baik
dan di murahkan rezki sentiasa, Amin.

I LOVE My Family! mmuahh!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..