Saturday, December 17, 2011

Formula Drift Malaysia 2011

sape ade pergi tengok kereta berdrifting kat dataran Merdeka sabtu dan ahad ni??
kami sempat pandang sikit je petang tadi..
itupun bukan semata nak tengok drift tu..
sebab tersangkut kat traffic light kat depan bangun sultan abd samad tu aje..
kekunun nak jadi mamarazzi amik gambar dari dalam kereta..
boleh pulak kamera kompek saya tetibe hang??!! bikin hangen satu badan dibuatnya..

yang benarnya tujuan kami masuk KL sabtu tadi nak ke Jekel..
sempena jualan akhir tahun Jekel kannn.. idak le nak bershopping kain baju ela..
tujuan utamanya men cari kain cotton.
Untuk eksprimen jahit sarung bantal & tilam baby la kununnya..
alang-alang dah sampai ke jalan TAR tu kan,
menyinggah ke lori KopieSatu..
pekene kopi ice blended+karemel.. yummie!!!







saya belanja en. abah minum ice blended,
kerana kesyabasannye beliau menunaikan janji manis beliau meng clearkan rumah yang dilanggar geroda.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..