Tuesday, November 8, 2011

si manja saya



selamat hari raya aidiladha pada semua.
kami beraya di negeri sembilan raya haji ni.
orang yang paling happy bila balik air hitam tak lain tak bukan aizat haziq saya.
dah sampai rumah malam tadi pun mengadu dengan abahnya rasa nak balik kampung lagi.

raya haji ni kan ade tragedi tragis berlaku pada en. abah.
jari kelingking nya berjahit, terguris dek pinggan pecah.
kena 2 jahitan.. nak bersalaman pun macam ala-ala kritikal. kesian en. abah.

dan saya masih lagi cuti hari ni, tinggal dua beranak aje kat rumah.
melepak-lepak terbaring, makan minum tengok tv layat internet je le keje kami.

1 comment:

Fara said...

best nya balik nogori beraya. kitorang beraya kt sini jer...

Sensasi nya..,

Us together..