Thursday, November 10, 2011

bau dia



setelah sekian lama saya jadi champion bangun pagi.
tukang kejut kan en. abah & haziq pepagi..
tapi pagi tadi.. en. abah pulak yang jadi orang pertama bangun..
woho kagum terus woh.. biasanya bulan puasa aje beliau orang pertama bangun pagi.
bila dah en abah bangun awal dari saya & haziq..
en. abah le yang mandi dulu..*macam takde bilik air lain.. berebut yg satu tu juga..
lepas en. abah, puan ibunya pulak mandi..
sebaik aje saya masuk bilik air.. tanpa berlengah terus.. bluweekkkkkkkk!!
woho!! ai muntah secara banyak ler pagi ni..
adoi! dah lame dah tak muntah-muntah ni.
penat rase..

en. abah heran dari luar.. terus terjongol kepalanya melihat keadaan isterinya yang kemuntahan dlm bilik air.
seraya bertanya apehalnya ibu, tetiba muntah hari ni?
dalam termuntah-muntah tu, sempat lagi saya menjawap..
"ibu bau bau abah... LOYA....." uwekkkk lagi..

hehehe.. pelik betul ai peknen kali ni, pantang ade bau en. abah,
cepat nau mual-mual.. ngades betui!
dulu peknenkan haziq mengidam bau je tak sudah. macam tak buleh nak jarak.
yang ni pulak alegik terlebih dgn bau en abah..

2 comments:

MrS. F!zA said...

ouh dh 7 bulan pon alah lg eh..ekeke..dsyt jgk tu tkleh bau abah haziq..hahaha

Ietams said...

fiza,
memang teruk alahannye bile peknen ni.. redha kan aje

Sensasi nya..,

Us together..